Gud är med mig, ibland

Efter att ha levererat böcker i Stockholm skulle vi avsluta vår  fina tvådagarssemester med ett besök på Drottningholm och Kina slott, vilket avlöpte till full belåtenhet. Ett problem uppstod dock när vi därefter kommit ett par mil ut på Mälaröarna och familjeöverhuvudet, som är släkt med sin brorson Martin, saknade sina dyra glasögon. Jag hade tagit av mig tröja och kamera på den stora bilparkeringen och kanske hade ögonprotesen följt med?

Färden vände åter till Stockholm och mitt på parkeringen i oskadat skick låg ett par prima glasögon som passade mig precis.

Kom inte och säg annat än att Gud är god, ibland!

Kommentarer
Postat av: Martin

Skulle de där vara något påhopp?? ;)

2007-09-09 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0