Näradödenupplevelse

Efter en ca 20 timmars näradödenupplevelse har jag nu sakta börjat att återvända till livet igen. En praktfull magåkomma blev straffet för att jag i helgen inte kunde låta bli att i Sala gulla med mitt barnbarn, som själv drabbats av dagisbaciller.

Upplevelsen innehöll det mesta av ett klassiskt NDE-tillstånd. På natten det klara ljuser över skogen likt en fullmåne och en känsla av samhörighet med världsaltet. Därtill några mer ovanliga ingredienser som bekymmer om att vara hel och ren under samt att göra några tillägg i testamentet.

En tröst i bedrövelsen är dock att det nog kan vara nyttigt att regelbundet, men med långa intervaller,  genomgå magsköljning och en radikal bantningskur.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är beredd att skriva under på att denna batningsmetod - till skillnad från många andra - faktiskt fungerar! Nästan fyra kilo lättare blev jag under min kontakt med andra sidan. Slår du det månntro?

/Öm moder till ett bacillrikt barn

2008-04-22 @ 21:52:43
Postat av: Anders

Hej moder Anna
Idag har jag fått återall igen och måndagens pärs var bara förnamnet

2008-04-23 @ 22:14:21
Postat av: Lovan

Oj då...! Återfall minsann. Min försvann efter måndagsmorgonens två äventyr kring toalettstolen och därefter två svimmningar ... Igår var jag som ny igen ... och idag ännu nyare!
Krya på dig Anders!
Och Anna - jag lovar ... det finns andra effektiva metoder!

2008-04-23 @ 22:17:08
URL: http://lovanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0