Utvärdering av året som varit

Nu klämtar snart nyårsklockorna och det är dags för utvärdering av det gångna året och presentera resultatet av årets populära tävling. Den 31/12 -07 utlyste jag som alla minns en spännande tävling där det gällde att gissa antalet strömavbrott här i Skrickerum under 2008. Jag har nu summerat i  min liggare och bara fått ihopp 20 stycken avbrott. Det har varit dåligt med såväl blötsnö som stormar det gångna året vilket även givit resultat på mitt vindkraftskonto.

Nu är det så olyckligt att jag själv kom närmast med min gissning på 42 stycken avbrott och det fina priset, en weekend för två personer till Prag kommer jag och Maggan att plocka ut framöver.

Återstår bara att tillönska alla läsare ett GOTT NYTT ÅR. Årets tävling är ännu inte beslutat, men jag är öppen för alla förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0