Skrivklåda

Vädret sista veckan har inte inneburit vare sig soleksem eller värmeslag, men väl en släng av nagelspräcken och skrivklåda. Ibland har jag således lämnat stranden och solstolen till förmån för diverse inneaktiviteter, fäktande med pennan eller balansakter och gymnastiska övningar med kofot och hammare i högsta hugg på hög nivå, nyttiga för såväl kropp som själ.



Jag hade lovat mig själv och omgivningen att nästa bokprojekt får anstå ett år eller två. Två månader stod detta heliga löfte fast och orubbat, och jag har nu kastat mig aningslöst in i nästa projekt med hull och hår. Lite hemligt fortfarande, men att såväl Astrid Lindgren som Ingvar Kamprad är inblandade kan jag redan nu avslöja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0