Releaseparty

I morgon kväll är det dags för releaseparty på Vammarsmåla med litterära förtecken, och på söndag kör vi repris antingen det finns behov eller ej.

Jag tänkte berätta lite om födslovånderna med boken och lite om huvudpersonen och kanske signera någon bok om någon eventuellt skulle vilja köpa. Kanske visar jag även lite av referenslitteraturen som jag använt och som inte är så allmänt känd.

Vi tänkte även att bjuda blygsamt på lite förfriskningar och snittar. Det är inte helt lätt att veta hur mycket man skall bulla upp. Jag har fyra säkra gäster, så det kan väl bli allt från 4 till 85 000 som motsvarar antalet läsare av Norrköpings Tidningar, där begivenheten varit annonserad. Säkrast är väl att utgå från det arimetiska medelvärdet. Alltså breder vi nog 42 500 snittar. Skulle det bli några över får vi ge dem till huhållsgrisen.

Galapetter återkommer med mingelbilder om han inte glömmer kamran hemma

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Snittarna var underbart goda och berättandet mycket fängslande. Man fick faktiskt lust att börja läsa direkt!

2009-05-08 @ 15:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0