Spargrisen lever farligt

Jag börjar nu att smälta intrycken från storartade uppvaktningar och den beryktade norrlandsresan där vi följde vattnets väg från gränsen till Norge ner till Bottenhavet i den fantastiska älvdalen utmed Indalsälven.

Resan var en kombination av arbete och rekreation, men det enda man fick dra av var ändå bara genomblöta kläder första kvällen efter ett par mil i storskogen i foten av Oviksfjällen, där björnspillning och några storoxar korsade min väg.



Denna fiffiga upphängning för 7 storoxar på rad och med halvautomatisk
avhudning får jag på köpet om jag köper Tossberg 1:28 i Åre kommun.


Längre ned utmed älven vid Böle i Hammarstrands socken där Vildhussen härjade stod granskogen så tät så där kom inte storoxarna fram. Där var det istället utsikten från timmerstugans fönster som var största attraktionen.




Jag har mailat över anbud på fyra fastigheter i dag på morgonen, så nu är det spännande att se om det är storoxarna eller utsikten som tar hem spelet. Hur som helst måste jag nog slå sönder spargrisen.

Kommentarer
Postat av: Wolter

Gick det vägen?

2010-08-18 @ 19:35:21
URL: http://www.igrevenstid.se
Postat av: Anders

Du har svaret under rubriken Borta bra men hemma bäst i bloggen den 28/7.

2010-08-19 @ 07:39:50
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 07:59:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0