Tredje statsmakten II

Jag börjar nu att ana slutet av pågående bokprojekt och räknar med att "Bondungar" skall kunna vara moget för tryckeriet i september-oktober. Jag laborerar redan med några nya bokidéer. Ett uppslag har arbetsnamnet "Främling i eget land", och det andra som känns närmast till hands att realisera skulle syna Tredje statsmaktens utövare, dvs journalisterna inom massmedia, ty detta slutna skrå undgår merendels närgången och oblyg granskning.

Jag skulle i boken klä av och avslöja ett femton-tjugotal rikskända journalisters handel och vandel, och jag tar därför tacksamt emot uppslag, fakta, skvaller och hörsägner som skulle kunna bli till en härlig och lockande brygd.

Kontakta mig, gärna även anonymt, på [email protected] eller brevledes till Tryserum Gårdar förlag, Skrickerum, 615 94 Valdemarsvik. Smaskiga uppslag och komprometterande bilder kan komma att belönas i reda penningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0