Kanske inget Hollywodd

Filminspelningen är nu överstökad och det blev en ny erfarenhet. När de fick se mitt anlete och min sexiga häck så ändrade inspelningsteamet strategi. Nu ville de istället filma mig bakifrån, och så fick det bli. Det blev 7 sekunders vandring i en sjukhuskorridor, fullt påklädd i ytterkläder men med den signifikativt vajande och självmedvetna gångarten som brukar kallas passgång. Avsnittet kommer väl att i bästa fall klippas ner till ca 4 sekunder.

Dagen avslutades med en minitiös kroppsvisitering. En ung dam i inspelningsgänget förlorade under arbetsskiftet sin bärbara dator i röran, och ty och emedan jag är svartmuskig och ser allmänt opolitlig ut så blev jag förstås misstänkt för stöld. Bagaget och de större kroppsväcken skulle undersökas av ett flickebarn i sina bästa år, men ingen datar hittades varken här eller där.

För alla eventualiteter avslutade jag dock dagen med att inhandla ett par mörka solglasögon, Det är ju inte så roligt att alltid ha en svans småflickor hängande i hasorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0