Vi gör alla våra misstag

Vi gör alla våra misstag sa igelkotten och klev ner från rotborsten.

Mitt stora misstag igår var att större delen av dagen gå med bar överkropp vid skogsplantering vid Axsjöbäck. Föryngringsytan ligger helt nära ett litet, så här i långhelgen väl frekventerat fritidsområde, och jag tyckte det var synd och skam att inte låta sig smekas av den ljumma vårvinden och visa tvättbrädan och musklernas spel.

Det blev en dyrköpt läxa. Ryggen var mot kvällen röd som en nykokt kräfta, och att ligga på magen och sova är vanligtvis inte min favoritställning.

Kommentarer
Postat av: Besserwisser

Varför i h-e var du så dum och tog av dig skjortan i solskenet. Vårsolen är ju så farlig.

2010-05-16 @ 21:37:01
Postat av: Anders

Jag hade fått långkalsonger på mig, och det blev så varmt nertill så att med tanke på brandrisken i det torra riset var jag tvungen att svala ner.

2010-05-16 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0