Bojkott

Efter diverse överläggningar med mig själv har jag beslutat att göra en partiell bojkott av de olympiska lekarna i Beijing. Jag kommer att bojkotta TV:s alla utsändningar från badminton, judo, softboll, teakwondo och triathlon, såvida inte någon svensk viking deltar förstås.

Som om inte detta skulle räcka och bli över har jag även tagit beslut om en handelsbojkott av Kina. Jag kommer under veckorna med de olympiska spelen inte att genomföra några köp av prydnassaker eller elektroniska komponenter made in China, såvida det inte är rea förstås.

Därmed har jag åter en gång inför mig själv och omvärlden bevisat att jag har en moralisk resning som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0