Gått in i väggen

Gått in i väggen har jag inte gjort, men väl gått in i en stängd dörr idag. Klockan var 16.03 och vintermörkret hängde som en svart hängkappa över vårt hus. Jag gick upp på övre hallen, men tände ej elljuset, man skall ju spara energi guvars. Det skulle bära vidare in till de inre gemaken, men pötsligt tog det stopp. Den förmodade öppna dörren var stängd och näsan blev platt, kanske även några brutna eller bräckta fingrar. Om olyckans totala omfattning är i rådande stund för tidigt att ha någon fullständig överbrlick.

Kommentarer
Postat av: mingla

Ska på anställningsintervju nästa vecka. Har du erfarenhet kring det? Vad ska man tänka på och kan du ge lite tips? Vore snällt :)

2008-01-04 @ 16:47:46
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Anders

Jag har själv dålig erfarenhet av just anställningsintervjuer eftersom jag är min egen arbetsgivare. Men om du tar på på dig den mest urringade jumpern som du hittar i garderoben och sedan lägger huvudet på sned och bara ler så är jag säker på att du lyckas väl.

2008-01-04 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0