Ofrivillig tystnad

Det har rått ofrivillig tystnad på den här sidan under några dagar och jag har glömt bort vad jag har gått och blivit upphetsad över, troligen var det inget viktigt, kanske energikrisen, den skenande inflationen eller svälten i Afrika.

Blogg.se har tydligen flyttad sidan och daterat upp den och tillika gjort den mer användarvänlig, åtminstone enligt egen utsago. Hur som helst har jag inte kunnat logga in under några dagar och min trogna publik har fått tråna förgäves.

I övrigt är att rapportera att här råder halvöken och ikväll halv storm. Det ser inte ut att bli mycket att skörda i år. Om vi skall lösa det likt Mobergs Karl-Oskar och emigrera, eller vidtaga andra åtgärder återstår att lösa och rapportera. Alltså kan vi se fram emot en spännande höst på denna blogg.

För övrigt kan jag meddela att det inte skall bli mer smått här på Nämndemansgården, åtminstone inte i år.  Maggan är nämligen för gammal och samtliga dikor har kalvat färdigt för i år.  Kanske kan något halvdussin kattungar dyka upp. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0