Tyst, tyst, tyst

Det har varit tyst på den här sidan ett tag och kommer troligen att så förbli en tid framöver. Jag har sysselsatt mig med EU-ansökningar och fastnat i den byråkratiska smeten till över naveln.

Nu har jag fortsatt med att roa mig med KRAV-certifiering och i jämförelse med detta är EU-blanketterna bara barnleken.

Sedan väntar skattemyndigheterna med en förklaring hur jag räknat ut avdragsutrymmet för skogsavdrag de sista 36 åren. Här är det fråga om äkta svensk byråkrati med sekellånga rötter och därvidlag kan både KRAV-gubbar och EU-folk slänga sig i väggen.

Sedan är det ett antal bokslut och ett antal deklarationer som pockar på uppmärksamhet, och skulle vi då mot förmodan inte vara framme vid vårbruk och Kristi flygare så är det  en bok som väntar på fullbordan.

Kanske ses vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0