En lyckans dag

Vi har varit uppe i Sala och jag har pussat på barnbarnet och fått en aggressiv influensa, annars är det toppen!

Jag läste i tidningen att brukarna (=åldringarna ) i Halmstad fick ligga nerbäddade dygnet runt, medan personalen tittade på TV. Men det berodde inte på att personalen var illasinnad eller ointresserad utan på att TV-programmen är så förjordat bra. När man läser sådant blir man glad!

Ikväll har jag fått ett e-mail från mrs Rita Graham i Nederländerna. Hon hade glädjen att meddela att jag vunnit 1.500.000 EURO på ett lotteri för att jag använde Microsofts World, och då blir man ju glad och lycklig.

Hon ville bara ha mitt bankkontonummer och några andra uppgifter, och det har hon redan fått. Och då blev hon nog glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0