Bitarna faller på plats

Nu börjar bitarna att falla på plats. Jag har anat ett allt större intresse för min person från den hemliga polisens sida den sista tiden. Det har ringt sent om kvällarna såväl vardag som helgdag och man har utgett sig för att sälja telefonabonnemang eller kalsonger. Detta är som alla inser lika orimligt som genomskinligt. Det är säkert SÄPO som vill kartlägga mina dagliga rutiner.

Likaså har det sista tiden hänt att flera av mina inlägg har plockats bort från Carl Bildts blogg inom en kvart. Häromdagen berömde jag såväl avträdande som tillträdande presidenten i USA och det blev bortsuddat inom 12 minuter. Tydligt känsligt för utrikesministern att bli förknippad med en så farlig och samhällsomstörtande kraft som man har projicerat på min enkla person.

Tidigare har jag omnämnt att jag blivit plåtad av polisens kamror på vägen mellan Åtvidaberg och Linköping. Men mest graverande av allt är nog ändå att nytvättade bilar har setts glida fram i Skrickerum vid flera tillfällen och det är verkligen inte normalt förekommande. Även det är i skenet av vad som i övrigt timat naturligtvis en pusselbit som fint passar in i det stora pusslet som visar en skrämmande bild som heter Storebror ser dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0