Tala är silver men tiga är guld

Jag hade tänkt skriva av mig om Gazakonflikten, men efter att ha hört reportaget (P1) om chefen på Invandrarverket som blev avskedad efter att han skrivit lite Israelvänliga kommentarer på sin privata blogg, har jag tänkt om. Jag vill ju ha avsättning för mitt virke, för mitt kött, min spannmål, min el, mitt rostskyddsmedel och mina böcker även i fortsättningen.

Jag inskränker mig till att konstatera att jag är imponerad av hur duktiga chefredaktörer, debattörer och demonstranter är att på distans lösa den mångåriga konflikten.

Kommentarer
Postat av: mrmhalland

Hej Anders,



Vilken trevlig hemsida och blogg du har !

Jag hittade dig hos Carl Bildt.

Skriv du på om Gaza, du kommer få halva världen att läsa din bok, oavsett vilken ställning du tar i ditt inlägg :-)

Jag tycker det är otroligt att alla tar en så ensidig ställning till detta krig, men det har naturligtvis historiska orsaker.



Lycka till med din bok !

2009-01-14 @ 23:41:57
URL: http://https://mrmhalland01.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0