Den ofrivillige bloggaren

Detta är ett ofrivilligt bloggande, en tidsutfyllan. Telia har tydligen ändrat rutiner för e-post, så att ha aktiv kontakt med yttervärlden den vägen har det blivit stopp för. Ta emot e-post funkar dock fortfarande.

Teknisk support är lösenordet, men att få kontakt med Telia över telefon är näst intill omöjligt. Man vill där inte prata med sina kunder utan hänvisar till sitt mantra "läs på nätet". Nu har jag dock kommit i en oprioriterad kö med köbricka nummer 32.

              *******************

Är ni kvar? En kvart har gått och jag har nummer 28 i kön. Utanför fönstret kalvar korna, såmaskinen väntar på att bli fylld och  20 000 granplantor väntar på att komma i jorden.

             ********************
Nu har jag pratat med en flickunge och jag vet knappast vad jag heter. Om tre till fyra dagar skall jag få en ny e-postadress med snigelposten och då kanske jag kan knappa in de nya inställningarna.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0