Jag offererar här med

Vetenskapsmännen är oense om huruvida kopparkapslarna varuti kärnkraftsavfallet skall förvaras kommer hålla för korrossion i 100 000 år eller bara i 1000 år som ny forskning på KTH visar, och det är ju en viss skillnad!

Men jag offererar nu inför offentlighetens ljus Svensk Kärbränslehantering (SKB) korrossionsinhibitorn Elementin för ett oslagbart pris om 39,99 kronor per liter vid en leverans av minst 9 000 000 liter. Därtill utlovar jag 60 dagars förlängd kredit som snabbhetspremie vid beställning före 09-12-31 och leverans under andra halvåret 2010. Jag borgar vidare personligen för att dessa kopparkapslar kommer att motstå tidens tand i minst 100 000 år, under förutsättning att de vartannat år behandlas med 5-procentig Elementinlösning.

Anders Bockgård
m.h.p.p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0