Kafkaland

Inte nog med att jag måste jaga aktivister om nätterna på liv och död. Nu har jag även blivit utsatt för attacker direkt mot min mentala hälsa och som i ett slag förpassat mig in i Kafkaland.

Idag fick jag med den icke ont anande lantbrevbäraren en annonsfaktura från Uppsala Nya Tidning på 454 kronor, som skall vara betald inom nio dagar för att undvika inkasso, och som avser en annons som skall ha varit införd i lördagens tidning på familjesidan. Jag har varit i kontakt med tidningen för att påvisa det absurda i att jag skulle beställt en annons i denna avlägsna blaska, som för mig är lika okänd och spännande som Såningsmannen.

Jag har ännu inte kunnat utröna vad denna annons skall haft för budskap, men det mest troliga är väl att det var min egen dödsannons, eller eventuellt meddelande om skillsmässa eller bigami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0