Gudrun avgjorde

Gudrun Schymans predikningar sista dagarna blev avgörande, dvs att man inte skall rösta taktiskt utan med hjärtat. Därför röstade jag till riksdagen på Landsbygdsdemokraterna, samtidigt som jag är väl medveten om att allt över totalt 500 röster i riket skall ses som en stor framgång.

Annars skall det ju medges att det varit frestande att rösta med SD, inte minst med tanke på att jag enligt expertisen närmast är predestinerad att tillhöra dess kärntrupper, dvs. lågbegåvade och lågutbildade etniskt svenska hetrosexuella män på landsbygden. Fredriks och Monas tysta sympati med gatans parlament som med våld och odemokratiska medel tystat SD:s valmöten eller enskilda funktionärer har ju inte heller gjort frestelsen mindre.

Kommentarer
Postat av: Anders

Valet blev ju en fullständig succé för Landsbygdsdemokraterna. De ökade med mer än 1000 % och nådde 1565 röster, alltså långt över mina förhoppningar. Nu gäller det bara att övertyga 200 000 till så är vi i riksdagen om fyra år.

2010-09-23 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0